Monday, April 27, 2009

College

Today is my 1st day of 3rd semester studying at my college. So I came to college by car with Faiz and Arif the rockstar. Haha kidding. Okay kat kolej, I met up with lot of my colleagues (betol ke eja? -.-). Lame doh tak jumpe diorg. Haha rindu lak. :)

Then kat dpn cafe, ade Bob, Memey, Wanie tgh promotion Celcom. Haih. Tak sangka lak diorg kat sana. HAHA. Then go to Dewan Kayangan amik schedule sume then straight up pegi kelas ade perjumpaan DNM. Shitt dah ramai rupenye. 1/2 late! En. Aziz dah perli2 dah. Hee. Sorry En. Aziz :)

And 1st day lg dah ade asgnment! Whhaattt? Assignment? Pfft! Belum ape2 dah ade assignment. Arrgghhh! Kena buat draft kerawang dlm bentuk illustration. Dahla tgh blur2. Tibe2 kena buat assignment. Hantar dis week gak -.-

Esok lak kena pegi kelas 8.30pg and Kesatria which is kena kawad for 4hours straight kul 2.30pm. Adoii.

This is my subjects :
  • Illustration
  • Pendidikan Islam
  • Kesatria I
yeah just 3subjek je. Semester pendek je. Tapi confirm aku bakal struggle gile babi nnt. Huhu. Wish me luck :)

1 comment:

  1. hah?
    u'll baru nak stat kesatria ke?
    waah bagus2..
    i bru terlepas dr azab kesatria 1 n 2..
    ngee;D

    ReplyDelete