Tuesday, February 17, 2009

Friends

Story 1
Kenapa baru sekarang kau baru muncul dalam hidup aku. Sebelum ini kau jarang dekat dgn aku. Dan aku tau apa yang kau nak. Bila aku dgn rakan2 aku yg lain, kau menyemak. Kemudian kau cuba mendekati rakan2 aku yg lain. Kau buat aku jelak la wey! Kau ingat semua orang suka dkt kau? Sorry sketla wey! Aku tak tahan dgn perangai kau. Menggedik semacam. Lawak bodoh yg buat aku meluat. Kau blahla dari hidup aku! Pergila balik dgn kawan2 kau yg lain tu. Tapi jgn kacau kawan aku. Aku cukup benci!

Story 2
Knape kau semakin menjauhkan diri aku? Kau touching? Kau langsung tak cakap dgn aku skrg ni. Pastu buat muka slack kat aku. Apa salah aku? Setahu aku takda lak aku buat apa2 dkt kau. Okayh. Kalau aku buat salah, aku minta maaf kay? Aku bukan berniat apa2 dkt kau. Tapi kau lak mcm touching dgn aku. Dan kawan2 yg lain mcm dah pandang semacam lak. Jgnla mcm ni. Aku taknakla kehilangan kwn. Aku sayang korg sume. Kalau aku lepak dgn kwn2 yg lain, jgn kau terasa hati tak layan korg pulak. Aku pun ada timing nak lepak dgn kawan2 lain. Bukan aku lupakan korg. Ada masa nnt aku lepak jugak dgn korg. Jgn risaula. Aku harap kita kawan seperti dulu okay? I don't want lost a gold like you.

Story 3
Dan kepada rakan2 yg lain, aku sayang korg semua. Kau tetap di otak ku. :D

2 comments:

  1. aku bermaksudkan seseorg tapi bukan kau asyla.
    jgn risau ;D

    ReplyDelete