Saturday, July 4, 2009

Borong2 & Going to Seremban

Today, woke up at 1pm after a tiring day yesterday. Go to McD and met up with friends. Diorg ajak main futsal. At first aku jadi nak pegi but then aku roger Haziq and die cakap diorg nak grk Seremban pukul 3pm something. Terkejut jugak aku. Ingatkan gerak kul 6pm mcm tu. Last2 cancel pegi main futsal. Sorry korg! Lain kali la eh. Korg nak bahan aku bahanla.

Then aku balik rumah tunggu Haziq and Rangga. Biasela, last2 diorg smpi pukul 4.15pm camtu. Hampeh betol. Kalau aku tau aku dah main futsal dulu kejap. Haih. Nvm. First destination, Times Square! Rangga nak shopping kejap kat i-Socks. After that going to Hujung Store amik baju utk dijual kat Seremban nnt. Kat Seremban, kitorg buka booth utk Hujung Store jual baju kat Sekolah Dato' Abdul Razak. Ade Open Day kat sane. :)

Faris bg kitorg pilih 30 baju sesuka hati. Ape lg borongla kitorg. HAHA. Rambang mata la jugak nak pilih baju. Tiap sorg 10 baju. Hoho. Then, we are going to Pantai Dalam fetch up Nini and Memey. Lepas tu, barula kitorg start journey to Seremban. Around 10.30pm gakla baru kitorg smpi sekali dgn Bunkface.

After makan free, usha2 stage. Overall tidak memuaskan gakla sbb equipment mcm utk jamming je. Haihh. Dgr2 cite cikgu diorg yg deal kan. So taktaula. Korg paham2 sendiri jela eh. Malas nak komen panjang2. 1am, masuk penginapan yg telah disediakan (free beb!). Penginapan die agak besar and memuaskan hati. Oh oh, Sam Bunkface lupa bawak towel. HAHA! Steady bro jangan marah ;p. Hee! Tomorrow update lg ye. Sekian.

No comments:

Post a Comment