Friday, January 30, 2009

Penang penang!

Today friday, dgn frustratednya aku tak pegi kelas hari ni sebab wak dgn jacky tak kejutkan aku (ade gak happy sket ;p). Babi tul diorg. Diorg kate dah kejut tapi aku tak sedar pun diorg kejut. Aku tido mati agaknye. HAHA! Maklumla tadi aku tido kul 7am. Padan muka aku. Aisyh -.-

Tapi takpe. Hari ni aku akan bergerak ke Penang sebab aku follow band member aku perform gig kat sane. Sape budak2 Penang tu mehla jumpe kat sane. Hahaha. Support gak band ni, Massacre By Fall. :D



Gig tu sume band2 hardcore. Mari layan!

3 comments:

  1. semangat benor dengan penang dia tu ;p hoho

    ReplyDelete
  2. oit, lyan core yaaa.
    ini macam ko lyn jgak x,
    grind, metal,
    band ceginie, mzti lyn woo,

    suicide silence,
    see you next tuesday,
    genghis tron,
    beneath the masscarre,
    bring me the horizon,
    robinson,
    psyopus,
    architech,
    animosity,
    job for a cowboy,
    Daughters,

    ini macam suda,

    confirm ko layan,

    try usha geghis tron first,
    muzik noise,
    ade macam itu techno campur ngan grindcore,

    klo rajin lawat blog ak.

    ReplyDelete